onsdag, maj 16

rakt in i evigheten

Stäng ute verkligheten
Älskling slut ögonen
Hör du melodierna i natthimlen
Det kommer ta en evighet
Vi sluter ögonen



och lyssnar på en psalm som bor i hjärtslagen.


Lyssnar på jäirfm  lite för stor del av min vakna tid, men den är bara så. himla. underbar.  
Andra underbara saker : hultsfred (JAG SKA DIT ÅH HERRE), ska skaffa mig en systemkamera snartsnart vilket kommer tömma min plånbok men det spelar ingen roll, och har långledigt nu. Fem dagar. Synd att jag har skolarbete att göra. 

(om du har lust får du gärna berätta om något fint som gör dig glad)

2 kommentarer:

  1. älskade, älskade Kent. och åh du ska till hultsfred alla ska till hultsfred jag vill till hultsfred. Skrik lite extra åt mumford & sons åt mig är du snäll.
    (något fint: jag ser kent om 13 dagar. hsbjhsfvjhnasm.) du är typ bäst.

    SvaraRadera
  2. hultsfredhultsfredhultsfred

    SvaraRadera